Puan Hayati

Monday, February 3, 2014

Pencarian "Total Solution All-In-One Suppliment"

Tahukah anda Kesan menggunakan make up  terlalu lama boleh merosakkan  rupa paras  dan tidak akan  boleh dibaiki .Kenapa sesaorang itu  memakai mekap setiap hari tanpa menanggalkannya.  ?

 

 Alasan  “Saya ingin tampil sempurna bila-bila masa, bahkan saya tetap menggunakan make-up ketika tidur. Walaupun dirinya termasuk cantik tanpa make-up, 

 

 

 Apakah kesan nya ?

Hasil pemeriksaan ,  kulitnya kelihatan berumur dua kali ganda dari usia nya .Menurut pakar, membiarkan make-up terlalu lama bukan saja menutup liang-liang roma, tetapi juga boleh menyebabkan risiko penuaan lebih awal.

 



Apakah kesan nya ?

.Siapakah yang bertanggung jawab kiranya terjadi sedemikian ? ?

Boleh claim Insuran ?..... .Oleh itu perlulah bijak membeli alat kecantikan di luar sana

 

Kebanyakkan dari kita mengalami masalah kulit wajah yang sangat kering. Lepas cuci sahaja kulit wajah akan rasa “terik” dan tegang. Itu menandakan kulit kita jenis kulit kering. Boleh jadi juga kulit kita jenis kulit sensitif.

 

Sebagaimana yang kita maklum, Pemakaian kosmetik yang mengandung Merkuri  boleh  mengakibatkan kesan-kesan berikut; antaranya boleh...

  1. Memperlambat pertumbuhan janin
  2. Mengakibatkan keguguran (Kematian janin dan Mandul)
  3. Noda hitam pada kulit akan  seakan pudar dan bila pemakaian dihentikan, noda  itu dapat / akan timbul lagi dan bertambah parah (melebar).
  4. (KULIT AKAN MENJADI GELAP/KUSAM SAAT PEMAKAIAN KOSMETIK DIHENTIKAN).
  5.  Wajah yang bersih lambat laun akan timbul Noda yang sangat serius (lebar).
  6. Dapat mengakibatkan kanker kulit.  

 

.

 


 

Beli   Buah hati terbaru saya untuk kategori pencuci wajah

 

     1. Atomy Deep Pure Cleansing Oil (7 jenis Essential Oil)

2. Atomy Derma Real Cica Cleanser (Ekstrak Pegaga)

              3. Atomy Cream Mist (spray pelembap wajah Susu Kambing)

 

.

 

Ok, saya nak cerita sikit 3 item yang saya pilih di atas.

Bagaimana saya mencuci wajah setiap hari?

 

 

Bagaimana saya mencuci wajah setiap hari?

STEP 1:

Untuk mengekalkan keadaan kulit kita sentiasa lembap, saya akan menggunakan Deep Pure Cleansing Oil (DPCO) dahulu sebelum mencuci wajah.

Bermakna, saya melakukan teknik “double cleansing”.

Hanya picit 2 pumps DPCO, ratakan seluruh wajah, urut sebentar, dan bilas dengan air biasa atau sedikit suhu air suam.

.

Kebaikan DPCO ialah, ia dapat membuang kotoran di wajah sama ada wajah yang tidak ber make up atau ber make up. Jika wajah ber make up, dengan menggunakan DPCO ia mampu membersihkan hampir πŸ’― make up tersebut. Hilang macam magik! 😊 Ini kerana DPCO menggunakan teknik “Emulsifying” yang membantu “menarik”  kotoran di wajah kita dengan pantas!  Really amazing! 🀩

.

Antara kebaikan lain Deep Pure Cleansing Oil ialah ia dapat membuang black & white heads yang baru, melembutkan kulit kerana di dalam DPCO ada 7 jenis Essential Oils sebagai ramuan utamanya.

.

STEP  2:

Ok selepas wajah dah bersih selepas menggunakan Deep Pure Cleansing Oil, saya picit 2 pump Atomy Derma Real Cica Cleanser.

Apabila dicampurkan dengan air, ia berbuih sedikit. Gosk wajah secara perlahan dalam 30 saat ke 1 minit dan bilas dengan air seperti biasa.

Pencuci Derma Real Cica ni best sangat sebab ia ada sifat anti radang, antiseptik. Kalau ada luka, ada jerawat insyaAllah jika konsisten akan cepat baik luka dan jerawat cepat kecut!

.

STEP 3:

Selepas cuci wajah dengan Derma Real Cica, biasanya saya akan ambil wuduk. Keluar sahaja dari bilik air, saya lap wajah sedikit (tak lap kering sepenuhnya sebab ada wudukkan) dan terus saya spray dengan Atomy Cream Mist iaitu spray susu kambing yang wowww baunya memang lembut seakan bau bedak baby. 😍😍

Spray rata ke seluruh wajah, kemudian saya akan solat dahulu.
Selepas solat, barulah saya mulakan rutin skincare harian yang seterusnya ialah toner, ampoules, synergy ampoules dan seterusnya. 😌




Ok, kesan...

Kesan mencuci wajah dengan menggunakan 3 item ini ialah:

1. Kulit wajah sentiasa lembap
2. Kulit berkilat shining
3. Kulit tegang cantik
4. Wajah selesa tidak rasa “terik”
5. Skincare seterusnya mudah untuk “penetrate”.

Siapakah yang sesuai menggunakan teknik 3 beradik ini?

1. Mereka yang kulit normal tiada masalah
2. Mereka yang kulit kering
3. Mereka yang kulit kombinasi (pantau sedikit ketika memakai Deep Pure Cleansing Oil, jika ada rasa gataled sedikit, itu normal. Ia tindakbalas normal.)
4. Mereka yang berkulit sensitif (pantau juga semasa pakai Deep Pure Cleansing Oil, jika ada rasa gatal, rehatkan dulu step double cleansing ini).


⏬⏬⏬⏬⏬

 

. Yang penting TIDAK CAMPUR JENAMA!

 

πŸ‘‰πŸ»Untuk penyerapan dan keberkesanan skincare harus dilakukan pembersihan wajah menggunakan Atomy Evening Care Set terlebih dahulu utk cucian yg optimumπŸ₯°

 

 Paling best

Jenama yang saya pakai ni ada 30 days MONEY BACK GUATANTEE!

Bermakna ia sangat mementingkan kualiti.

 


 

⏬⏬⏬⏬⏬⏬

 

Atomy Absolute CellActive Skin Care VS Skin Care dari jenama lain di pasaran. Kualiti yang sama , Pengeluar kilang kosmetik yang sama, fungsi yang sama anti-aging... but ... Oopss sorry guys ATOMY bukan sekadar anti-aging atau anti wrinkle sahaja ya tetapi memiliki power untuk DE-AGING sekali yang mana mampu rebirth & rewind cell kulit wajah kita.

 


ATOMY ABSOLUTE

Set yg paling hot & mewah keluaran Atomy iaitu Absolute CellActive Skincare Set De-Aging & Anti Wrinkle
 

Atomy skincare terbaik dunia dengan harga mampu milik.

 

Tetapi Absolute CellActive Atomy ia nya bukan hanya menghentikan process penuaan (anti-aging) malah bertindak mengembalikan keremajaan kulit atau REVERSE semula kulit kita kepada yang lebih muda dengan memperbaharui sel² baharu pada wajah (De-Aging).

.

 
 

 

SET ABSOLUTE CellActive terdiri daripada:

πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

Toner 150ml: 
 Meningkatkan dan membantu penyerapan produk berikutnya, Mencerah, Melembabkan, Melembutkan kulit muka dan Memberi nutrisi. (15% pencerahan)

Ampoule 40ml: 
 Mengurangkan tanda-tanda penuaan, Menghidrat, Menganjal, Mengukuhkan tekstur kulit dan Memberi tenaga kepada muka.

Serum 50ml:  
Menjaga keanjalan dalaman kulit(derma), Anti-kedut, Membaikpulih ketumpatan derma untuk kulit lebih cergas.(20% kepekatan)

Lotion 135ml:  
Merangsang kekuatan tekstur kulit, Menguatkan lapisan kulit selepas ampoule dan serum. Memberikan lapisan kulit yang lembut.(10% penegangan)

Eye-complex  40ml:
Khusus area mata, Memulihkan, Melembabkan,Menganjal untuk kulit mata lebih tegang. Boleh digunakan d bahagian dahi dan leher dan juga tmpt berkedut(20%lifting)

Nutrition Cream 50ml:
 Memberi keanjalan maksima kulit wajah,Melembabkan, Menegang kedutan dan kenduran di seluruh muka.(20%lifting)




 

 

 
Antara  Keistimewaan Produk  ini

🎯Makin Handsome! 
🎯Makin Flawless!
🎯Makin Cantik! 
🎯Awet Muda! 
🎯Kulit Gebu! .

Ingin mendapatkan maklumat lanjut: . WhatsApp kami sekarang: =>www.wsaap.my/0136769392/Ampoule            
OH. BEST NYE..........................CAMNE NAK DAPATKAN NI.........KLIK DISINI







2 comments:

Anonymous said...

You should take part in a contest for one of the most useful websites online. I most certainly will highly recommend this blog!

Anonymous said...

Hey there, This post is rather educational and fun to read. I am a huge follower on the items blogged about. I also adore reading the comments, but it appears as a lot of readers must stay on topic to try and add some thing on the original topic. I would also encourage all of you to bookmark this article for ones most employed program to help get the term out. Thanks